I dag har jag ...

Hejj hejj! I dag var jag på Praoen som vanligt städade o fixade varor!!;) HAHAH!! Dööör! på lunchen så gick jag till donken och satt däär helt forever alone gissa hur fet jag kände mig!!! HAHAHAHAHA! men efeter praoen drog jag till skolan o var med Nellie på hennes syslöjd.  Sen drog vi hem till henne och åt för man måste vara mätt man får it va hungrig när man piercar sig! Föör då kan man tydligen SVIMA!!:oo Sen kom pappa o hämta upp oss och Hasse (Nellies pappa) och så drog vi till farsta och Pierca naveln!! Hahahah det gjorde lite ont men det gör serriöst dubbelt så ont att ta håål i örat!! Och det gör it ont efteråt.. Fast vi får se det kanske gör ont i morgon?:O Men aja just nu sitter jag iaf o vääntar på BiigBrother!!:DD PUSS!!:*♥ AHAHHA mongo bild ↓↓↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0