Ska dra till centrum nu!

Hejj hejj! just nu sitter jag i soffan har precis fixat kklart mig och ska snart dra till centrum och ta tåget till Handen o Praoa. Igår var jag med Ida vi gick runt o snackade typ hela tiden. Vi gick till mitt nya hus o tittade sen så satt vi vid en lekplats och åt godis o snackad!:) Idag ska jag träffa stackars lilla Filippa!:DD HAHAH! hon är lite klantig och skar sig på en kniv i går i matsalen i skolan så hon och skolsyster fick dra ner till acka och sy ett stygn!:S Lidr med dig gummsan! Sen senare i dag drar jag på träning och ska försöka träna så gott det går nu med min navel percing men det kommer nog gå bra!:) Imorgon ska jag vara med Nellie vi träffar väll säkert nogra mer senare men jag tror att vi ska vara själva först ett tag för det var typ hundra år sen vi va det!;) Sen på lördag ska jag vara med Thea och Emelie L :) kommer oxå bli kul!:) o titta typ på hennes match!:) sen på sööndagen har jag match och såå. Sen böörjar skolan igen! men nu måste typ gå så Puss!:*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0