soooorrrry

Heeeeej heeej!! Sorry för sämstaste uppdrateringen över helgen!.. Har haft fullt upp drf har jag it kunnat blogga!... "/ men I fredags så kom Nellie till min Prao och sen så drog vi till Donken :) HAHAHAH tjockisar som vi e!^^ Där var det två Fjollor som HAHAH börja Brååka med Nellie HAHAHA! det var sjukt kul o se Nellies damp miner! sååå gulllllliiig du e gumman!!:* Sen drog vi hem till Nellie var där o fixa oss hade kul dunkade musik o såånt! Sen drog vi till Centrum o skulle köpa lite fredags mys!;) Då mötte vi upp två personer, Nämner inga namn.. Men den ena hade iaf hotat mig på FB och såå att hon skulle klå upp mig mot en vägg... Men aja som om! vågade it säga något Face to Face!! X på alla som leker framför data o vågar it säga ett jävla piss Face to face!-.-"! Aja sen drog vi hem till Nellie efter vi hade snackat med dem och när vi kom hem till henne så skjussade Karina (hennes mamma) oss till Jeppe A och där var Nicke Jeppe A, Adde och Philip. Sen senare kom Julia så var vi där tills han föreldrar kom hem och då drog jag Julia o Nellie hem till Nellie. HAHAHAH! kul hade vi där!!HAHAHAHAH! Sen kom pappa o hämta mig o Julia runt ett halv två tiden ungefär. I lördags så drog jag mamma pappa och Stina in till Stan och var där till typ fem. Jag o mamma gick först o sen möta vi upp pappa o Stina och drog och åt!;) Jag köpte lös hår, hår färg, Jeans och ett par skor. För er som it viste så var det ju St Partiks Day i Lördags! så alla var typ utklädda så vi träffade ett gäng roliga mäniskor som vi var med där inne i stan!:) Dem var i stholm för första gången bodde långt här ifrån men dem var grymt ruuliga iaf!!:D Sen när vi hade kommit hem så drog vi till millas o möta upp Kelly och Emma S familjer. Sen drog jag Stina Emma o Kelly hem till oss och titta på Gladiatorerna sen såå gjorde vi it så mkt. Sen i dag så har jag haft match vi van!!:DD Gjorde två mål!!:DD Sen har jag typ pluggat tittat på tv ätit HAHAH! ovh typ pratat med Emelie!:) Men det här vart visst ett långt inlägg men aja puss!:*♥
image description
En bild från när vi var i stan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0