Bla bla bla..

Tjenixen! I dag så har jag haft engelska prov.. Önska bara att jag kunde vara bättre på engelska.. A ni kannske fattar hur det gick! Gryyymt dåligt!! Men sen så fick jag reda på mitt matte prov. Vart fett glad när jag fick resultatet C! Jag har inte så bra betyg drf vart jag sjukt glad för det. Men sen så skulle vi ha engelska och då vart jag fett lack! Jag orkar it mer personer som alltid ska lägga allt på mig! asså jag försöker och försöker! Lyssnar på alla kompisar som mår dåligt.. Men sen så när något händer då är det alltid mitt fel. Jag pallar it mer! Men aja skit samma...

Efter skolan så gick jag hem och då var jag ute låst så jag ringde Mathilda och drog hem till henne efter skolan. Vi typ titta på homer simsons och åt mellis. Sen så skulle vi baka! HAHAHAH! på tjugo minuter sen skulle mamma hämta oss, så det blev lite brååådis HAHAHA! AA ni kan ju bara gissa hur det slutade.. ;) Sen efter et så drog vi på Träning och nu så har jag typ ätit, duschat och pratat med Emelie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0