Prov hela tiden

Jag vet jag suger på att uppdratera.. Medn jag har verkligen it haft tid. Jag har inte vart inne på datan på länge, det är drf det blir dåligt med bloggning. Har haft sjukt mkt prov och sånt så det e drf jag it har kunnat blogga. Men jag har klarat alla prov tror jag iaf!(Y)

Valborg: på valborg var jag med några stycken i Lida/tungelsta.. Vi gick runt lite gran, var vid brasan ett litet tag och sen drog vi in till Jeppe och titta på film... Vi rog hem runt klockan ett sen så slaggade mathilda hemma hoss mig.. HAHAHA fan va kul vi hade när vi vaknade!;)

Igår: så skulle jag Emelie Nellie och Becka ha en mysig tjej kväll men så vart det inte.. Pallar it skriva vrf men jag tycker bara att det var så jävla drygt av dem andra två men pallar it bry mig om det.. Men jag och Emelie hade iaf sjukt roligt utan dem:) Efter jag hade vart med flisan och mathilda agnes och linnea så drog jag hem och fixa mig sen kom Emelie hem till mig så drog vi in till stan och kollade på BIO. Vi såg Älska mig igen, jag rekomenderar verkligen en filmen!(Y) Den var sjukt bra men riktigt hemskt sorlig.. Grät hela filmen... Efter et drog vi hem till Emelies syrra i Farsta och slaggade där.

Idag: så vaknade vi hemma hos Emelies syrra åt frukost sen fixa jag mig och sen föllde Emelie mig till tåget sen drog jag hem och nu ligger jag i min säng och Chillar.. Snart ska vi stor städa hela huset, vinden och allt.. Vi ska börja små packa ner grejerna till flytten. Sen ska vi hem till Farmor och Frafar och fyra Farmor som fyller år:D


(GAMMAL BILD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0