Grrrrymt bääästaste dagen på länge!

Asså omg! Grymt bäästaste dagen på länge asså! Efter skolan skulle jag dra till Stan med Julia Hanna Sofia Agenes och Sofie. Vi skulle leta efter One Direction! Och vi hitta dem!! Asså innan jag åkte dit så gillade jag dem typ inte ens. Och nu efter den häär dagen sååå är jag fan kääär i det bandet!! OMG! Det var så jävla grymt bra! vi var där i fem timmar väntade kannske ungefär fyra timmar på dem, tror jag iaf! Asså gud när bilen kom och dem hoppa ut ur den!! Assså fyfan vad alla skrek!!;) HAHAHAH! Den häär dagen kommer jag aldrig glömma! Imorgon drar jag Agnes Hanna Sofia Filippa Lollo och kannske Anna in till stan och ska leta efter dem igen!!  HAHHA! väärsta stalkerna!! Kommer kannske några bilder senare om jag pallar lägga upp dem!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0