Hemma igen!

Enu en till dag inne i stan! Asså den här helgen har vart gryyyym! Asså bääästa helgen på läänge asså! HAHAHHA! I dag så vaknade jag runt 9-10 och Filippa sov som en stock som vanligt. Jag började dunka musik (One Direction) men hon vakna it HAHAH! Sen senare på morgonen kom Felicia och sen drog jag Felicia, Agnes, Julia, Julia, Julia, Hanna och Anna in till stan och sat oss bland alla andra fans oc väntade på One Direction. Efter ett tag kom Sofie. Vi dunkade musik alla sjöng och hade det sjukt myysigt!:) Vi gjorde skyltar, solade och allt möjligt.. Sen när dem kom började vi sjunga deras låtar i stället för att skrika! Asså fy fan vad dem e SNYGGGGA!!! Började fan nästan att böla i dag när dem kom! Kunde fan aldrig ha trot att jag skulle bli så här stort fan. Sen när jag kom hem så märkte jag att min percing had ramlat ner från in mage fick typ PANIK! Men pappa fick hjälpa mig att sätta tillbaka den så nu har jag den gammla läke percingen ist ;( Kommer få typ panik om jag it kan byta tbx innan sommarlovet!!! Men nu ska jag städa, så jag lägger kannske in något inlägg senare! Puss!

Så häääääääääääääääääääääääääär mkt snyggare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0