Lååång dag.. Oturs dag!

Nu ligger jag äntligen i min säng efter en låång oturs dag. Det börjar med att jag kommer för sent till skolan på morgonen sen så häände det typ inge specielt i skolan. Förutom att jag tappa bort min skåp nyckel, men jag hittade den..  Sen efter skolan skulle jag Julia och Agnes dra in till stan och titta på One Direction, då kom Hanna och Sofia men vi han it se dem.. är fett sur för det "/ Sen skulle vi dra och städa vägkanter med klassen för att få ihop pengar till klass resan. Och då tappar jag själv klart bort min mobil så vi får leta efter den i typ en timma.. A mer otur kan man ju it ha, men tillslut så hitta vi den!

Min prins! Världens vackraste person!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0