♥One Direction♥

Nu ligger jag äntligen i min säng efter en lång dag. I dag så var väll skolan helt okejj, förutom att Felicia var sjukt jobbig!! ;) HAHAH Skojja gumman! eller?;) Sen efter skolan så drog jag och Mathilda hem till mig och packa ner match kläder och lite sånt.. Sen tog vi Bussen hem till henne. Vi typ åt mellis och åt kakor. HAHAHA! Vi typ titta på Top modell och sen på One Direction videos! Sen drog vi till Hallen och hade match, förlorade med en boll "/ Sen så efter matchen så drog jag hem och åt och duschade sen så la jag mig i sängen och nu har jag it gjort så mkt mer.. JUSTE ASSÅ JAG HANNA SOFIA OCH ANNA FICK TYP ADHD DAMP I DAG EFTER MATCHEN FÖR ATT HANNA TITTAR PÅ TVITTER OCH DÄR STÅG DET ATT ONE DIRECTION GAV UT ATOGRAFER OCH MAN FICK TA BILDER OCH SÅNT!! OCH VI MISSA DET ASSÅ VI BÖRJA FAN NÄSTAN ATT BÖLA!! ASSÅ ÅÅÅ JÄVLA GUBBE SOM SA TILL OSS ATT DEM IT SKULLE VISA SIG NÅGOT MER!! ASSÅ ÅÅÅÅÅÅ!!!

Miss you..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är så stolt över er! Ni är så duktiga! :') <3

2012-05-16 @ 17:30:18
URL: http://picbyhanna.blogg.se/
Postat av: Nellie

Miss you too! <3

2012-05-17 @ 18:26:05
URL: http://nezzanxd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0